Activiteiten

Van Dulmen schenkt iPhone aan Delano! - Van Dulmen wilde voor Delano iets bijzonders doen. Aangezien het streefbedrag vrijwel behaald is en de familie in juni naar Amerika vertrekt, wilde Van Dulmen voor Delano iets speciaals doen.
Een cadeau speciaal voor hem, wat elke jongen van zijn leeftijd wil hebben en wat hij goed kan gebruiken in Amerika. http://www.dulmen.nl/p/1/275/van-dulmen-schenkt-iphone-aan-delano%21-

Vrijdag 13 april - Theater- en dansworkshops voor de klasgenoten en alle andere groepen 6 van de Stelberg, georganiseerd door Julia Diepstraten. De ouders kunnen het resultaat bewonderen om 19.00, vanaf 20.00 (live muziek) is iedereen welkom aan de Theaterhavo/vwo, Pieter de Hoochstraat 29 in Rotterdam! Succes Julia!

Zondag 15 april - Blender Rotterdam

“FOR NOAH” benefietborrel in Blender Rotterdam! Vanaf 19.00 uur aan de Schiedamsevest 91-93.

Flyer

17 maart 15:00 Kickboxgala TB Alphen en Kassem Gym. Het evenement steunt de Stichting van Delano en de Stichting van Kaj!

Shanice heeft met vrienden en in samenwerking met de Maria-School (Rotterdam) 250 euro ingezameld voor Delano! Geweldig!

Woensdag 15 februari 2012 speelt Alexandria '66 een benefietwedstrijd tegen eredivisieclub FC Utrecht! De wedstrijd begint om 19.30 uur, kaarten zijn verkrijgbaar aan de toegangspoort.

V.V. Alexandria '66, Leningradweg 50, 3066 SH Rotterdam. Tel. 010-4211455

Meer info

Trainers A-junioren Elinkwijk Nikos Korssen en Patrick van der Pas zamelen geld in voor Delano op sportpark Elinkwijk!

Foto

Vrijdag 17 februari organiseert de Merwekrabbers een Benefietavond HELP DELANO in samenwerking met Stichting Samball! Aanvang: 20.00 Van Halen Events, Galvanistraat 5, Dordrecht. Entree 10,00 p.p. De gehele opbrengst komt ten goede van de Stichting Delano Noah!

Meer info

Zondag 25 maart,  benefiet brunch Eetcafe Benny Beer tbv Delano en Jayden!

Eetcafe Benny Beer in Rotterdam organiseert zondag 25 maart een benefiet brunch voor Delano en Jayden! De brunch begint om 12.00 en er is speciale entertainment voor de kinderen.

Rickbox Birthday Bash @ Cinema Rotterdam

Donderdag 16 februari 2012 organiseert club Cinema een inzamelingsactie 'Stichting Delano Noah en Birthday Bash'. De entree van de avond is bestemd voor de Stichting Delano Noah!

Cinema Rodezand 36 Rotterdam www.cinemarotterdam.nl

Sponsor Ed Spruit loopt de Marathon van Rotterdam voor Kaj & Delano

Net als vorig jaar gaat Ed Spruit dit jaar de Marathon van Rotterdam op 15 april 2012 uitlopen voor een goed doel. Dit jaar wil hij geld inzamelen voor Kaj Dee & Delano Noah!

Ed zoekt sponsors,..... heel veel sponsors; hij wil een veel groter bedrag gaan binnen halen dan dat hij ooit heeft opgehaald om financiele steun te bieden voor hun behandleingen en het verblijf van hun ouders in de USA!
Log in op http://www.logicwebdesign.nl/delanonoah.html om digitaal je donatie in te sturen. (De meter loopt nu al)

Geef deze kinderen hun jeugd terug!

Hartelijk dank namens Ed Spruit maar zeker ook namens de families van Kaj & Delano!

Salsa in De Machinist ten behoeve van Stichting Delano Noah

Zondag 11 maart van 15:00 tot 19:00 uur Salsa in De Machinist, Willem Buytewechstraat 45, Rotterdam. Met o.a. salsaband Axioma! Entree 10 p.p. De volledige opbrengt is bestemd voor de Stichting Delano Noah!

www.salsaband-axioma.nl

Anne-Marie van Leggelo organiseert 15 februari een Masterclass Zakelijke etiquette in Wassenaar. De volledige opbrengst wordt gedoneerd aan de Stichting Delano Noah!

www.etiquettealacarte.nl

Rijnvogels schenkt 1100 Euro aan Stichting Delano Noah!

Bart zamelt in Prinsenland samen met schoolvrienden van Delano statiegeldflessen in!

“FOR NOAH” benefietborrel in Blender Rotterdam!

Zondag 5 februari benefietborrel in Blender Rotterdam! Vanaf 19.00 uur aan de Schiedamsevest 91-93.

Knuffelactie Marischka Onderwater!

Marischka verzamelt  en verkoopt knuffels bij de kumpulans en diverse evenementen. De volledige opbrengt is bestemd voor de Stichting Delano Noah!

Frizz Kapperzz organiseert op zondag 18 maart een knipmarathon voor Delano!

Doel van deze knipmarathon is, een mooi bedrag inzamelen voor de stichting Delano Noah.

Iedere klant betaalt op deze dag een bedrag van Euro 27,50 voor zijn of haar knip- en stylebehandeling.

Dit bedrag zal geheel ten goede komen aan de stichting Delano Noah.

Marjon en Nicoline van Halem zullen de behandelingen uitvoeren en na afloop ontvangt iedereen een Goodie Bag met artikelen van Keune Haircosmetics.

Wilt u uw haar laten knippen en stylen en daarmee Stichting Delano Noah steunen, meldt u zich dan voor 18 maart 2012 aan bij:

Frizz Kapperzz, Schuttevaerkade 41, Dordrecht T. 078-6143555

Live interview met Radio Rijnmond:

Artikel in het AD woensdag 11 januari 2012

Link naar het artikel

Babyfotograaf.nl biedt één prive workshop fotografie

Gehele opbrengst van de workshop wordt aan de stichting gedoneerd!

Wijnactie Ronde Tafel 23 Dordrecht

Om geld in te zamelen voor de Stichting Delano Noah is de Ronde Tafel 23 een wijn Aktie gestart.

De Ronde Tafel verkoopt dozen wijn waarbij per verkochte doos wijn 10 euro naar de Stichting Delano Noah wordt overgemaakt!

Artasja verkoopt gelukspoppetjes voor Delano!

Madelief en Mees met een missie from inLandsmeer on Vimeo.

LucTimmermans beklimt de Kilimanjaro

Luc beklimt de Kilimanjaro en laat zijn expeditie sponsoren. De opbrengst gaat naar de Stichting Delano Noah! De expeditie van Luc is via internet te volgen: